Dün, Bayern Münih maçı sırasında arkamda son 2 sezondan farklı olarak yeni bir grup oturdu. Yeni transferlere sallayıp sırayla sözleşme uzatılmayan Oğuz, Semih, Goudelock ve Emir’i övdüler.  Gidenlerin hepsinin yollanması taraftarıyım. Karşı fikirli olanlara da saygı duyuyorum ama daha bitmemiş bir maçın ortasında takım didinirken döne döne kadroda olmayan oyuncularla ilgili konuşmanın mantığını anlayamıyorum. Dixon’ın kaçırdığı her atış sonrasında  “şu adam için Emir gibi adamı harcadılar” cümlesi beni resmen karanlık tarafa sürükledi. Grubun yaş ortalaması biraz daha düşük olsaydı Emir’in iyi oynadığı maçları saydıracaktım ama sonra pek frekansımın tutmayacağı insanlar olduğundan o an için erteledim. Sezon içerisinde, yavaş yavaş ikna etme planım var tabi.

Neyse, tüm bu olaylar eşliğinde eski kaptanımız Emir Preldziç’e hak ettiği kadar iyi bir veda gerçekleştiremediğimi farkettim. Bana seneler içerisinde yaşattığı duygu yoğunluklarıyla attığım tweetlerin hepsini bir araya toplamaya karar verdim.(twitter öncesi saydıklarımı ekleyememek üzdü tabi)

Güle güle Emir, dönüşün olmaz inşallah.

19 Dec 2010

Emir malsın, Ömer Onan sensiz ne yapardık?

12 Oct 2011

iki senedir maçların öyle kritik yerlerinde öyle salak işler yapıyor ki Emir varlığı zarar diye düşünüyorum

27 Oct 2011

son çeyreğin ortasında Emir gereksiz bir üçlük atıp kaçırdığında maçı kaybedeceğimiz belli olmuştu. uğursuz herif

4 Oct 2012

bir gün gelecek önemli bir maçta Emir‘in iyi oynadığını görüceğim. (iç ses: nah görürsün Capon.)

19 Dec 2013

Emir‘e gerçekten tahammül edemiyorum. Her hatası gözüme batıyor.

16 Mar 2014

bilinen tum mevcut kufurleri kifayetsiz birakansin sen Emir.

16 Mar 2014

vucudumda kanserli hucre olusmasinin sebebi sensin Emir.

16 Mar 2014

sinir katsayilarimin niagara debisinde halinin sorumlusu sensin Emir.

12 May 2014

sen bir anne babanin yasayacagi en buyuk pismanliksin Emir

12 May 2014

sen bir insanin beyni olmadan da yasayabileceginin en buyuk kanitisin Emir

12 May 2014

sen bilica’yi bile sempatik gostermeyi basaracak kadar antipatik olan birisin Emir

27 May 2014

bu arada unutmadan: Emir mk.

5 Jun 2014

sen vajina yagmurunda basimiza dusen penissin Emir

 11