GoT’un bu akşam yayımlanmış bölümü bana geçtiğimiz sene okuduğum bir kısmı hatırlattı. muhtemelen ilerleyen bölümlerde karşımıza çıkacak ancak çok büyük bir spoiler olmadığı için paylaşmak istedim.

 

 

Jaime Halası Genna ile konuşur:

Genna:  – her küçük kızın onu koruyacak bir büyük kardeşe ihtiyacı vardır. Tywin, küçükken bile büyüktü. Şimdi bizi kim koruyacak?

Jaime: – arkasında bir oğul bıraktı.

Genna: – evet bıraktı. doğrusunu söylemem gerekirse, beni en çok korkutan şey bu.

Jaime: – korkacak ne var?

Genna: – Jaime, tatlım seni bebekliğinden beri tanıyorum. Gerion gibi gülümsüyor, Tyg gibi dövüşüyorsun ve içinde bir parça da Kevan var, aksi takdirde o beyaz pelerini giymezdin… ama Tywin’in oğlu Tyrion, sen değilsin. Bunu bir keresinde babana da söledim ve baban yarım yıl boyunca benimle konuşmadı. Erkekler büyük aptallardır. Bin yılda bir gelenler bile.

 

(bu arada orjinal hikayede Tyrion babasını tuvalette öldürür, bağırsaklarına saplanan oktan sonra Tywin bir parça bok düşürür ve en sonunda Tyrion “babam gerçekten altın sıçmıyormuş” diye düşünür. Bu kısmı yansıtmamak seriye ihanettir.)