Hep uç noktalarda yaşadım duygularımı, ortası çok az oldu. En uç noktadaki sevinçlerime en fazla katkı yapan insana , hemde bir süredir ayrı olmamıza, farklı sevinçler farklı hüzünler yaşamamıza rağmen veda etmek zorunda kalmak çok zor geliyor… Ve ne yazık ki alternatif bir son olmayacak. Bu yüzden moralsiz ve düşmüş durumdayım. Hemde öyle böyle değil. Dün okuduğum tek satır beni bu hale getirdi. Tek satırdan ne olur ki dememeli, çok şey olabiliyormuş… Önce hatıralar geçti gözümün önünden, o kadar büyük bir duygu yoğunluğu göz çukurlarıma fazla gelmiş olacak ki hacme fazla gelen yaşlar kısık gözlerimi kapladı…

En başına dönelim: söylentiler çıktığında kendi kendime olabilir mi acaba diye düşünmüştüm. Bu konuyla ilgili hep olduğum gibi kesinlikle objektif değil, taraflıydım ve neden olmasın diye düşündüm. İnsanlar dalga geçtiler, ne işi olur dediler. Dediler de dediler… Ama sonunda olmuştu. En başından itibaren farklıydı, en başından itibaren özeldi. Topu kontrolü, dönüşü, vuruşları herşeyiyle farklıydı Kaptan. Ortega fiyaskosundan sonra o mevki için gelen en yetenekli adamdı. Gol ve asist krallıklarıyla geçti çubuklu kariyeri. 261 Maç: 126 gol, 124 asist herşeyi anlatıyor. Onu Samsun maçında attığı golle veya 100. yılda elinde bayrakla saha kenarında koşuşuyla hatırlayabilirsiniz krAlex’i ben en çok içerideki CSKA maçıyla hatırlayacağım. Benim seyrettiğim en büyük oyununu oynamıştı, hatta 2 sene önce katıldığı bir programda o maçı “kariyerinin en iyi maçı” olarak adlandırmıştı. Golden sonra öyle bir bağırmıştım ki boynumdaki tüm damarlar belirginleşmişti, öyle bir coşkuydu… Bu adamın futbolu bırakması canımı acıttı, hemde öyle böyle değil… Bir süredir farklı bir kıtada, farklı bir arma için oynasa da hala gollerine denk gelip tebessüm ediyor, geçmişe tekrar tekrar şükran duyuyordum. Böyle bir adamın futbolu bırakacak olması… Neyse

Unutamadığım maçları, golleri, hareketleri, Lefter’in elini öpmeye gitmesi kısaca çubuklu ile geçen zamanlarıyla  ilgili o kadar çok şey karalayasım var ki ama neden bahsetsem diye düşündükce dün akşamdan beri güç bela topladığım enerjinin vücudumu terkettiğini hissediyorum. Evet bir zaman sonra en güzel anılar da acıtıbiliyor, en mutlu anlar da hüzne götürebiliyormuş.

Comandante, kaptan, krAlex vs… Yolun açık olsun kaptan. Yarın bir başkan adayının seçim malzemesi olup sana çok kızacağımı çok iyi biliyorum ama bu sana verdiğim değeri, duyduğum sevgiyi değiştirmeyecek. Kariyerin yeni başarılarla dolu olsun, elveda kaptan…