Japonca şarkı paylaşımlarına son hızla devam🙂 Çok duygusal bir hikaye olan 5 Centimeters per Second‘ta, filmin punchline olan şarkı: One more time, one more chance.

animenin trailerı için tıklayın

Do you know?
The speed at which cherry blossoms fall…
At what speed must i live,
To be able to see you again?

 

Ve gelelim şarkımıza ve sözlerine :))

 Hep seni arıyorum,|bir yerlerde bulma ümidiyle
Orada olmadığını bile bile
Bir mucize olsa da karşıma çıksan
İstediğim tek bir şey vardı,|o da senin yanında olmak
Bunun için yapamayacağım şey yoktu
Her şeyi bir kenara bırakıp,|sana sımsıkı sarılırdım
Sadece yalnızlığımı gidermek|isteseydim
Gece yıldızlara bakardım|ama kendimi kandırmış olurdum
Ah zaman, akıp gidiyor
Bir kez daha, tembellik|ettiğimiz zamanlara dönsek
Hep seni arıyorum,|bir yerlerde bulma ümidiyle
Caddelerde, ya da rüyalarımın|içinde
Orada olmadığını bile bile
Bir mucize olsa da karşıma çıksan
Yeni bir sabah, kimim ben artık
Ve hiçbir zaman söyleyemediğim|kelimeler: “Seni Seviyorum”
O yazın hatıraları canlanıyor|gözümde
Birdenbire kaybolan o çarpıntı
Hep seni arıyorum,|bir yerlerde bulma ümidiyle
Arka sokaklarda, Sakuragi-cho’da
Orada olmadığını bile bile
İstediğim tek bir şey vardı,|o da senin yanında olmak
Bunun için yapamayacağım şey yoktu
Her şeyi bir kenara bırakıp,|sana sımsıkı sarılırdım
Hep seni arıyorum,|bir yerlerde bulma ümidiyle
Her istasyonda,|her gazete köşesinde
Orada olmadığını bile bile
Bir mucize olsa da karşıma çıksan
Yeni bir sabah, kimim ben artık
Ve hiçbir zaman söyleyemediğim|kelimeler: “Seni Seviyorum”
Bir tebessümünü görebilme|umuduyla arıyorum seni
İstasyonda, ekspres treni|bekleyenler arasında
Orada olmadığını bile bile
Dünyaya bir daha gelebilsem,|yine seninle olurdum
Başka hiçbir şey istemezdim
Senden başka hiçbir şeyin önemi yok

Not: sözler Muli’nin anime çevirisinden alınmıştır ve ilk kısmı eksiktir.