Erza ScarletAylardır izlemeye ara verdiğim birikmiş Fairy Tail bölümlerini aradan çıkartayım dedim. Yaklaşık bi 18 – 19 bölüm birikmişti sanırım. Hiç acele etmeden, her gün yatmadan önce 1-2 bölüm derken kitabımın bitmesinin etkisiyle iki akşam 4-5 bölüm izledim. Son iki (166 – 167) bölümde resmen beni benden aldılar. İnsandaki arkadaşlık duygularının sonuna kadar sömüren bölümlerdi. Detaya girmeden: Natsu’yu bir kere daha takdir ettim ve biraz daha sevdim. Ve Erza… Baştan beri çok farklı bir karakter ama bu defa gönlüme öyle bir bayrak dikti ki Kahlan Amnell kadar çok etkiledi. Düşün artık, beni en fazla etkileyen hatun: Kahlan kadar diyorum.

Özet geçecek olursam: Kendisine denk gelen müsabakada 100 canavara meydan okur ve hepsini yener.  Rakiplerinin ağızları açık kalmış ve bütün tribünler Erza diye haykırmaktadır. Kendi arkadaşlarından birinden alıntı yaparak yazıyı noktalıyor ve sizi arka plandaki parçaya yönlendiriyorum. (ayrıca farklı bir yorum için http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=32003245 )

Büyük Büyü Oyunları’nın üçüncü günü:Pandemonium. Bugünü unutacağımı hiç sanmıyorum… Feci şekilde yaralanmış bir peri,düşmesi gerekirken yükseliyordu. Titania… Tam burada. Aynı tüm görkemiyle onurlu kırmızı bir çiçek.