Sevdiğim rapperlardan U.L.a.Ş müziğe veda etme kararı almış. Üzüldüm, gerçekten çok üzüldüm. Çok aktif olmasada çıkarttığı underground albümlerinden gerçekten keyif alıyordum. Anlattığı farklı hikayeler çok güzel olsa da esas güzel olan anlatış şekliydi. Ne yalan söyleyeyim kim yeni bi albüm çıkarsın istersin diye sorsalar Nefret (ahh uleeen :((( ), Sansar, Pit10, Saian ve U.L.a.Ş. derdim herhalde.  Ütopya, 17 yaşım, akıllı adamdır benim babam, sen artık git hadi, neandertal ile söyleşi, anarşik çoban, behçet ilk aklıma gelen sevdiğim şarkılarıydı. Son bir underground albüm (veda öncesi ARA SICAKLAR) ve veda niteliğinde çıkacak olan bir (ilk ve tek) bandrollü albümle artık piyasadan çekileceğini açıkladı. Tam “bunu neden yaptı?” düşüncesiyle albümü indirirken karşılaştım “içimde şair öldü” şarkısıyla. O an (şarkıyı dinlemeden) neden’i anlamıştım ve gerçekten elden gelecek birşey olmadığını farkettim. Albümü ciddi anlamda duygusallıkla dinledim, hatta bu duygusallık biraz moda soktu beni. Üzülsem de gelecekte (saian gibi) “şair’in ruhu belki dirilir” umudunu (dileğini) cebimde taşımak suretiyle yolun açık olsun Spermen diyorum.

1. Senin Değerlerin E.P. (2000) (Sirr G. lakabıyla)
2. Ütopya E.P. (2005)
3. 3ün1i (2006) (Rapozof – U.L.a.Ş – Sansar ortak albümü)
4. H.a.r.f.A.r.a.s.ı.N.o.k.t.a.l.a.r (2007)
5. UNDERollü ALBÜM (2008)
6. NÜANS (2008)
7. Olduğum Gibi E.P. (2009)
8. Kullanılmayacak Şarkılar Klasörü (2010)
9. UNDERollü ALBÜM II (2011)
10. veda öncesi ARA SICAKLAR (2012)