Bu zamana kadar hiç sıkıntım olmamıştı sadakat konusunda. Sağlam ve güçlü irademle hiç kafam bile karışmamıştı.Bu sayede hep vicdanım rahat olarak yaşadım ta ki askere gelene kadar.

Askere gelmeden önce bu sadakatimi sürdüreceğimi düşünmüştüm hep ama gözden ırak olan gerçekten gönüldende ırak oluyormuş. Yatağıma yalnız girip uyumayı beklerken olsun, nöbette sarı papatyalar arasında dağı taşı çapraz tutuşta çekirdek çitleyerek korurken yada gece nöbetinde devriyeden sonra AMM (ani müdahale mangası) gelme ihtimalinerağmen mevzide uyuklarken olsun sevdiceğimin yanımda olmayışı hep kötüye götürdü beni. İlk günden beri kafamda sevdiceğim yanımda olsa askerlik daha kolay geçerdi düşüncesi varken bir çarşı izninde Girne’de gördüm O’nu. Sevdiceğimin akrabalarındandı İlk görüşte “ne kadarda tatlı” diye geçirdim içimden. O’nunla yatakta ve nöbette yapabileceklerimse her an onu düşünmeme neden oldu. Düşünün onunla olursam hem mutlu olucak hemde arkadaşlarımdan ve dünyadan hergün haber alma şansım olacaktı ama… Ama işim birde sevdiceğim tarafı var. O beni odamda öylece beklerken kafamda böyle düşüncelerle yaşamak gerçekten kötü hissettiriyor. Hele hele her durumda sadakatimle övünen benim gibi bir Capon için büyük bir ızdırap nedeni. Sevdiceğimle ilişkimi etkilemeden anlık heves olarak kullan diyor içimdeki şeytan ama ya vicdan? İnce bir çizgi üzerindeyim sanki. Bir taraf güvenli, risksiz, mevcut düzenli ilişkime devam ama mayıs 15’e kadar herşeyden bi haber ve yalnız devam demek. Çizginin diğer tarafı ise risk, yakalanma korkusunun verdiği heyecan dünya ve dostlar ile bağlantı, daha iyi bir ruh hali ama ilk ihanet ve vicdan azabı demek.

Kafam gerçekten çok karışık. Görü dönüp sevdiceğime dokunduğumda ya ona nefsime yenildiğimi anlatamazsam?Yalanda söyleyemeyeceğime göre ne yapsam bilmiyorum. Böyle durumlarda hep içimden geleni yapan ben sanırım yine aynı şeyi yapıcamve nefsime yenik düşüp sevdiceğimi  (hemde bir akrabası ile) aldatacak hatta belkide İstanbul’a geldiğimde o akrabası ile dost hayatı yaşayacağım.

Üste tükürsem bıyık alta tükürsem sakal diyemiyorum ikiside sinek kaydı ama sanırım sizin bu yazıyı okuduğunuz tarihte bir ikiz kenar dik (aslında baya çarpık ama vicdanımı rahatlatıyorum) aşk üçgeni köşesini oluşturuyor olacağım. Yeni numaramı buradan yada twitterdan duyuracağım.🙂 ve unutmadan: unutma sevdiceğim onların hiçbiri sen yani bi 6280 olamaz.

 

dipnot: telefonu alalı 2 hafta oldu ama ortalık malı gibi günlerdir elimde değil. bildiğin sürtük çıktı.