Aşk şiirleri, sevgi sözcükleri konusunda hiçbir zaman çok bilgili hatta meraklı bile olmadım. Ne yalan söyleyeyim hala bir merakım yok. Tamam bazı duygusal sözlü şarkıları gerçekten çok sevdiğim oldu ( bkz sen artık git hadi, al sevgilim anne ol bununla) yada lise zamanından beri çok sevdiğim Haluk Levent parçaları. İnsanların hatta bu capon’a bile bu tip cici kız ağlatan sözleri en iyi sevdirme yolu sanırım şarkılardan geçiyor ancak bu sefer karşılaştığım bir şiir gerçekten çok etkiledi beni

Normalde şiir gördüğünde kaçan ben, kitap arasında olunca bu sefer söbelendim. Bir süredir hemen herkese tavsiye ettiğim “ölü ozanlar derneği” ile tanıştım bu şiirle. Bilmiyorum belki belki benim yaşayış tarzıma belki kafa yapıma yakınlığımdan oldu ama gerçekten çok sevdim. Fazla samimi fazla içten buldum. Gerçekten güçlü bir çekim etkisi vardı benim için.

En içten sevgi hangisidir desem neyi seçerdiniz? Anne, baba, sevgili, çocuk, torun, arkadaş, dost hangisini seçerdiniz? İşin içine o kadar fazla kriter giriyor ki hesap içine girilse içinden çıkamazsın. Ruh hali, o dönemki iletişim durumu, yaşanmışlıklar, karşındaki insanın karekter özellikleri vs vs gerçekten seçim yapmak zor. Yapılsa bile o an ne kadar samimi bir cevap gelecek gerçekten bilemezsiniz.

Daha önce bir yerlerden okuduyup çok beğendiğim “sarhoşken söylenen şeyler önceden düşünülmüştür” sözünün gerçekten doğruluk payı var. Çok sevdiğim ve inandığım bir sözdür. Alkolün cesaret arttırıcı ve diğer (özgüven, umursamazlık, rahatlık vs) özelliklerine girmiycem yeri değil🙂 ama şiir öncesinde bu sözü bilmenizin gerçekten önemli olduğunu düşünüyorum.

Sözü fazla uzattım sanırım🙂 ama gerçekten beğendiğim bir şiiri öylesine kopyalayıp okuyun demek istemedim. Benim gibi içmeyi seven insanlara gelsin bu şiir. Sevmek gerçekten böyle birşey.🙂 şerefinize

güzel bir kızın muhteşem sevgisi,
sadık, dürüst bir adamın sevgisi
ve korku nedir bilmeyen bir bebeğin sevgisi.
zamanın başlangıcından beri hep vardı.
ama en harkia sevgi,
sevgilerin en sevgisi
anne sevgisinden bile büyük olan sevgi
körkütük bir sarhoşun diğerine duyduğu
sınırsız, yumuşacık ve tutkulu sevgidir.