Son zamanlarda böyle bir hayalim var. Altı tane çocuğumun olmasını istiyorum. Üç erkek üç kız. Hayır tabiki değişmedim hala evliliği hatta uzun süreli ilişkilerin bile gereksiz olduğunu düşünüyorum ama bazı hafifletici sebebler buldum diyelim.

Herşey bir kaç ay önce bir Fenerbahçe kadın basketbol maçı ile başladı. Taurasi periyot bitmek üzereyken orta sahanın gerisinden bir atış yapar ve sayı olur bu sayıyı gören bir gazeteci twitterda “senden çocuğum olsun istiyorum sonra senelerce Fener’de oynatırdık onları” tarzında bir tweet atmıştı işte o anda şimşeklerim çaktı (bu sefer Zeus babanın müdahalesi olmaksızın) tsunamiler birtakım düşünceleri yıktı, attı. Düşünsenize benim kanımdan küçük caponcuklar çubukluya hizmet veriyor, şuan yazarken bile tüylerim diken diken oldu, endorfin salgılandı.

Peki neden altı? Başından belirteyeyim 6 Kasım ile hiçbir alakası yok. O tarafın muhabbetleri başka, bu gelecek planı😛

Evladın kızı, erkeği olmaz derler ya geçiniz efendim bu hayalde kızı – erkeği var. Üç tanesi kız, üç tanesi erkek olacak. Her biri yetenekleri doğrultusunda kendi cinsiyetinin futbol, basketbol, voleybol şubeleri altında hizmet verecek çubukluya. Hatta plan/hayal oranı sapıtmazsa kadın futbol takımının ilk kaptanı kızım olacak terbiye sonrası takımı bana koşturtup beni ağlatacak . Saraçoğlu’nda gol atan oğlum gol sonrası bana koşacak yada final maçında smaç yapan çocuğum maç sonrası benimle pogo yapacak. İşte mutluluk bu.

Şimdi bu hayallerin kilit noktasına geliyoruz. Hırs, kondisyon ve çubuklu sevgisini benden alacak çocuklarım. Boylarının (kendiminkini düşününerek) kısa sayılmayacağını düşünerek onuda listeye ekliyorum. Şimdi gelelim bu çocukları doğuracak insan/insanlara. Öncelikle bütün sporlarda kabiliyetli bir bayan tanıyorsanız kendisine selamlarımı iletin ve ona ilk görüşte aşık olduğumu söyleyin. Ama capon yok öyle biri fazla hayalperestsin dersen B planım hazır merak etmeyin derim. Bu hayallerde önemli olan çocukların benim olması ise annelerinin kim olduğunun bir önemi yok, hatta aynı anne bile olma şartı yok. İşte bu kısımda siz devreye giriyorsunuz. Çevrenizde bu sporlardan birine (tercih hepsine ama) yatkın olan yetenekli, zamanında şansızlık yüzünden kariyet yapamamış kimseleri tanıştırmanızı bekliyorum. Kapris çekemeyen ben bu konuda tüm kaprisleri çekeceğime capon sözü veriyorum. ^_^ Müracaat için  kucukcaponlarcubukluyolunda@caponca.com adresi maillerinizi hazır ve nazır beklemektedir efendim.

Bu arada konuyla alakasız olacak ama sevgili dostum Savaş Ü. için Resident Evil karekterlerine benzeyen bir hatun tanıyanda mail atarsa kendisini promosyon olarak Tuna ile tanıştırıyoruz🙂

Hayallerinizle kalınız efendim ^_^